נשמח לעמוד לשירותכם!

    שולחן שוק בשרי במחירים משתלמים!

    שולחן שוק בשרי בצפון מציע מגוון עשיר של מאכלים המסודרים היטב ובצורה אטרקטיבית. המראה המעוצב והצבעוני מושך את העין והלב ומשדרג את חווית האוכל והאירוע כולו. ניתן לבחור במגוון מאכלים על בסיס בשרי, חלבי, צמחוני, אתני וכדומה. כל אחד יכול לבחור בהתאם לאופי האירוע, לצרכיו, לטעמו אישי ולתקציבו. קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

    שולחן שוק בשרי בצפון – עם מבחר מנות טעימות

    שולחן שוק בשרי  כולל בתוכו מבחר מנות מעולות. המשותף להם הוא שאת הבשרים קל לקחת בידיים ובאמצעות מלקחיים או מזלג ישירות לצלחת. ניתן לאכול אותו בעמידה אגב שיחה ידידותית וחברית עם אורח אחר. כך ניתן למצוא, קציצות, קובה ביתית, המבורגרים, חזה בקר, סיגרים ועוד. חלקם יהיה מוגש בתוך פיתות זעירות או לחמניות. לצידם יהיו מיני רטבים מתאימים, סלטים, ירקות טריים חתוכים, חמוצים ומיני מאכלים משלימים. התפריט ייבחר על ידי בעל האירוע  המכיר את מוזמניו בשיתוף עם השף המייעץ. הוא יכול לבחור מתוך היצע רב שכולו טעים. הקונספט של שולחן שוק מתאים לסוגי אירועים פרטיים כמו ימי הולדת, בר ובת מצוות, מסיבות רווקים ורווקות ועוד. בנוסף, לאירועים עסקיים של עשור לחברה, השקת מוצר ועוד. האוכל מהווה חלק חשוב בכל אירוע ומנות אטרקטיביות המוצגות על שולחן מעוצב וצבעוני, בהחלט, מעצימות את החוויה הקולינארית והכללית גם יחד.

    הכנה וסידור

    הכנת המזון נעשית ביד אוהבת ובצורה מוקפדת ולסידור השולחן מוקדשת תשומת לב רבה. השילוב של שני אלמנטים אלו, ואחרים נוספים, הופך את החלק הקולינארי למזמין ומעניין. על המלאכה מופקד צוות מסור ומוכשר בניהול שף יצירתי ומוסמך. כך בדרך לאירוע שייזכר לזמן רב.

    שירות ברמה גבוהה

    קייטרינג "מאכלי הבית" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לגבי התפריט הרצוי, מגוון עשיר, עיצוב מושך, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם שפים בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו לשרת נוספים.

     

    נשמח לעמוד לשירותכם!