נשמח לעמוד לשירותכם!

    אוכל מוכן לשבת בצפון

    מחפשים שירותי אוכל מוכן לשבת בצפון הארץ? הגעתם למקום הנכון. בחברת הקייטרינג החיפאית "מאכלי הבית" ישמחו לעזור לכם עם תפריט עשיר ומגוון שיספק לכם ארוחה נהדרת. להלן הדגשים שעליכם להתייחס אליהם בבחירתכם מבין התפריט המגוון של החברה.

    שירותי אוכל מוכן לשבת בצפון הארץ – הדגשים שחשוב לבדוק

    • התאמה לסגנון האירוע: כשבוחרים מנות מזון לקראת אירוע שנערך בשבת, חשוב מאוד להתייחס לסוג האירוע. לאירוע קליל ולא מחייב בחרו תפריט הכולל מנות פשוטות ועממיות, כשבדרך כלל יספיקו כמה מנות פתיחה קלילות ומנה עיקרית או שתיים. אירוע מעונב יותר כבר דורש תפריט מעט יותר מורכב, עם מגוון רחב של מנות עיקריות דוגמת תבשילים ומנות בשר משובחות וכמובן קינוחים טעימים ומגוונים. 
    • חשבו על כולם ולא רק על עצמכם: לרובינו נטייה לראות את הדברים דרך העיניים שלנו ותו לא. בבחירת מנות אוכל מוכן לשבת, תהיה זו טעות מרה. אל תשכחו את הדודה שלא אוהבת חריף, זכרו את האחיין הצמחוני וכמובן, גם אם אינכם מקפידים על אכילת מזון כשר בלבד, כבדו את אלו שכן עושים זאת.
    • אל תתנו למחיר לנהל לכם את השבת: אוכל מוכן לשבת לא מזמינים בכל שבוע. אם החלטתם לעשות זאת, כנראה שמדובר באירוע מיוחד. על כן התייחסו אל העניין בכבוד הראוי ואל תבחרו בחברה / במנות רק בגלל היותן הזולות ביותר. הכסף חשוב, נכון, אבל ההנאה של האורחים חשובה פי כמה.
    • בדקו היטב את כל הפרטים: כיצד האוכל מגיע אליכם? האם ישנו שירות שליחויות או שאתם אלה שאחראים על הבאתו? ובמידה ומדובר בשירות מלא שכולל גם הגעה אליכם, האם ישנם גם שירותי הגשה? והיכן האוכל מונח? כיצד הוא שומר על חום? האם מדובר בעמדות בופה או שיש שירות של מלצרים / מכיני מנות? בררו את כל מה שחשוב, אחרת תוכלו לבוא בטענות רק לעצמכם

    קייטרינג "מאכלי הבית" – והתיאבון מתעורר

    כעת, כשאתם בקיאים ב"רשימת המטלות" שלכם בדרך לבחירה הנכונה, אתם יכולים לבחור ברוגע מבין התפריט המגוון של חברת "מאכלי הבית". אוכל מוכן לשבת בצפון הארץ הוא המומחיות שלנו, עם מגוון שירותי קייטרינג נוספים לאירועים עד 350 איש. לפרטים נוספים צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

     

    מוזמנים להתרשם

    נשמח לעמוד לשירותכם!


      מידע נוסף בנושא

      אוכל מוכן לשבת בחיפה – הכללים שיוצרים את הטעם

      ישנם מספר כללי ברזל אשר הקפדה עליהם מבדילה בין חברת קייטרינג שטעמה השגרתי נשכח במהרה, לבין קייטרינג עליו ידברו הסועדים גם שבועות אחרי הביס האחרון:

      • איכות הרכיבים: גם אתם בטח יודעים ששניצל, לדוגמא, אפשר לקנות קפוא ב-30 ₪ לקילו, ואפשר לקנות טרי, איכותי וטעים במחיר כפול. ושניצל זה רק דוגמא אחת מיני רבות. לחסוך בהוצאות זה הגיוני, אבל לא על חשבון איכות מרכיבי המנות. בחברת קייטרינג איכותית מבינים זאת, וכמובן שלא יתפשרו על דבר.
      • מגוון שמתאים לכל אחד: כיום מרבית חברות הקייטרינג כבר יודעות להציע שפע ומגוון אדירים, וטוב שכך. אלא שגם מאחורי המגוון חייב להיות היגיון מסוים. כלומר, להציע המבורגר וקבב זה נחמד, אבל זה דומה מידי. גם רוב האנשים שלא אוהבים אורז לבן, סביר להניח שלא יאהבו אורז צהוב. על כן חשוב לייצר מגוון החולש על קשת רחבה של טעמים – בקר עם עוף, קטניות עם פחמימות, חריף עם מלוח וכדומה.
      • ידידותיות לצמחונים וטבעונים: לקוחות אלו הם כבר מזמן לא אחוז זניח, וכבר ברור שכמעט בכל אירוע יהיו כאלו שלא מוכנים לשמוע על בשר ומוצרים מהחי. אז נכון שעם הזמן יותר ויותר חברות קייטרינג מתחילות להפנים את העניין ומציעות מנות מתאימות לאותה קבוצת אוכלוסייה, אבל הטעם איך לומר – טעון שיפור. בחברה איכותית לא יסכימו ששום לקוח יצא מאוכזב, ועל כן ישקיעו גם במנות אלו לא פחות מאשר במנות האחרות.

      אוכל מוכן לשבת בחיפה

      אינספור משפחות מוותרות מדי סוף שבוע על משימת הבישולים ומזמינות שירות אוכל מוכן לשבת בחיפה. מדוע דווקא בחיפה? משום ששם ממוקמת אחת מחברות הקייטרינג היותר איכותיות של האזור- חברת "מאכלי הבית" של השף אייל אלחי. להלן הכללים להשגת ארוחה טעימה ומשביעה, בדיוק כפי שמיושמים בחברה איכותית שכזאת.

      קייטרינג "מאכלי הבית" – אוכל מוכן לשבת עם טעם משובח

      בחברת הקייטרינג "מאכלי הבית" מכירים בעל פה את הנושאים הללו ומממשים אותם הלכה למעשה. כך שאין זה פלא כי כל מי שמחפש אוכל מוכן לשבת בחיפה ובאיזור הצפון תמיד נעזר בשירותיה. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ונדאג גם לכם לאוכל מוכן משובח לקראת השבת הקרובה. שיהיה בתיאבון!