נשמח לעמוד לשירותכם!

    קייטרינג לאירועים עסקיים בצפון

    קייטרינג לאירועים עסקיים באזור הצפון

    מתכננים לארגן לצוות שלכם יום גיבוש? התאריך של ערב החברה קרב ובא? רוצים פשוט לפנק את החברים מהעבודה לקראת החג? אם כן, ואתם מאיזור חיפה והקריות, קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית ידאגו לכם לקייטרינג לאירועים עסקיים בצפון. עם ניסיון של מעל 20 שנה בתחום בקייטרינג ובמטבח, אין ספק שהבחירה בקייטרינג של מאכלי הבית היא הבחירה הנכונה עבורכם.

    למה לבחור במאכלי הבית לקייטרינג לאירועים עסקיים בצפון?

    כפי שציינו מקודם, למאכלי הבית יש ניסיון של מעל 20 שנה בתחום. במאכלי הבית מקפידים על שלושה דברים ללא פשרות. הראשון, אוכל חדשני עם עיצוב שולחן שתואם את 2022, עם הניגודיות של ניחוחות ביתיים וטעמים מסורתיים שיחזירו אתכם לבית של סבתא. שני, מקצועיות בלתי מתפשרת. אנו דואגים להביא את האוכל הכי חם וטרי, בדיוק בזמן בלי איחורים,  לצד כל הבקשות של הלקוח. ואחרון חביב והחשוב ביותר- כל זה נעשה עם אהבה למקצוע, לבישול וללקוחות שלנו. אין דבר שממלא את מאכלי הבית יותר מלדעת שאתם נהנים מהאוכל ומהשירות שהם מציעים. אז קייטרינג לאירועים עסקיים בצפון? רק מאכל הבית!

    אנחנו כאן לכל אירוע

    קייטרינג לאירועים עסקיים בצפון, בין אם גדולים וקטנים, בתוך המשרד, בבית, או בגינה ציבורית- אנחנו כאן בשבילכם. אירועים גדולים אנחנו מקיימים עד 350 אנשים. אנחנו במאכלי הבית נגיע לכל מקום בצפון שרק תרצו. אך עם עצה קטנה שלנו, אם אתם מתגוררים באזור חיפה, נצלו את השעות היפות של היום וקיימו את האירוע בים. כל מה שעליכם לעשות הוא להגיד לנו כמה אנשים תהיו, מהו התקציב והיכן תרצו לקיים את האירוע ובמאכלי הבית ידאגו לכם לכל השאר.

    הקייטרינג שלנו

    קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית מציעים לכם תפריט עשיר ומגוון אשר יתאים לילדים, אוכלי כל ואפילו לצמחונים וטבעונים. אנחנו מציעים מנות בשר ועוף כמו קציצות בקר מקורמלות ברוטב ערמונים ופטריות, עופיונים ממולאים באורז צימוקים ועוף באננס. עבור מי שרוצה לאכול פשוט  יותר, אנחנו מגישים גם שניצל וטורטיה רול בשר. בנוסף יש לנו מנות דג כמו פילה מושט, דג סלמון ודג נסיכה. אחנו מציעים מגוון סלטים כמו מטבוחה, חציל זעלוק, סלט סלק אדום ועוד.

    נשמח לעמוד לשירותכם!