נשמח לעמוד לשירותכם!

    מאיפה כדאי להזמין קייטרינג בקריות?

    קייטרינג בקריות מספק שירותים נאמנים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כך, למגוון אירועים ופעילויות. ניתן להזמין סוגי קייטרינג כולל חלבי, בשרי, צמחוני, אתני ואחרים. כל אחד יכול לבחור את התפריט המתאים לצרכיו, לטעמו האישי ולתקציבו. קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

    קייטרינג בקריות – איכותי וטעים  

    מאכלי הבית מספק מנות עשויות היטב, טעימות להפליא וערבות לכל חך. התפריט מוצע על ידי השף ונערך בשיתוף עם בעל האירוע המכיר היטב את אורחיו. ניתן למצוא תפריטים בשריים הכוללים את כל סוגי הבשר הקיימים. לחילופין, חלביים ובהם פשטידות, פיצות, קישים ומנות אחרות. לצידם תוספות חמות, סלטים, חמוצים ועוד. יהיו בו מנות ראשונות, עיקריות וקינוח.  את האוכל ניתן להגיש במספר דרכים. בין היתר על ידי מלצרים מסתובבים, בדוכנים בהם האוכל מוכן מול פני האורחים, על שולחנות  וכדומה. שיטות הכנתו מגוונות וכוללות חיתוך ירקות טריים, בישול, צלייה, אפייה, טיגון, אידוי, הקפצה וכדומה. כל אלו יוכנו בתוספת תבלינים ופרודוקטים מיוחדים המוסיפים טעם ומראה נאה. הכנת האוכל נעשית אך ורק על ידי פרודוקטים טריים ואיכותיים. את העבודות מבצעים טבחים מומחים בניהול שף בעל ניסיון והסמכה. התוצאה היא חגיגה קולינרית טעימה, אטרקטיבית ורבת רושם.

    מטבח מצויד

    הכנת המנות נעשית במטבח המצויד בכל המכשור החשמלי הנדרש והכלים הידניים הנחוצים. יהיו בו כיריים, מכשירי מיקרו גל, תנורים, מיקסרים, מערבלי מזון, מכונות להכנת ועיבוד בצקים, מטחנות ועוד. חומרי  הגלם והמזון יאוחסנו במקררים וארונות והאוכל יוגש על גבי כלי הגשה מתאימים ונאים. המטבח בנוי ומסוגל לעבוד בתנאי לחץ גבוהים, כך, שכל המנות הנדרשות תוגשנה לאורחים בו זמנית כשהן חמות, טריות וטעימות.

    שירות מקייטרינג בעל שם

    קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ למתלבטים,  היצע של תפריט מגוון, מחירים נוחים, בישול בתנאי היגיינה גבוהים, עמידה בלוח זמנים וכדומה. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן, הם ישמחו לשרת נוספים הרוצים בשירות אדיב ונעים.

     

     

     

     

    נשמח לעמוד לשירותכם!