נשמח לעמוד לשירותכם!

    איזה קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים?

    קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה מוצע ללקוחות פרטיים, עסקים ועוד. לכל אירוע מוזמן מספר מצומצם של אורחים ולכן ניתן, אם רוצים בכך, להעמיד תפריט עשיר ומיוחד. רבים מבעלי ומפיקי האירוע מנצלים את ההזדמנות הזאת ומחליטים על תפריט המתאים לאופי האירוע והאורחים. השף יכול לסייע רבות בבחירה ולהמליץ על מנות הדגל שלו אשר אף ישדרגו את התפריט. קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

    קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה – עשיר במנות וטעמים

    קייטרינג לאירועים קטנים יכול להיות עשיר במנות וטעמים. הוא יכול להיות בשרי או חלבי. את כל המנות מכינים מפרודוקטים וחומרי גלם טריים ואיכותיים. תפריט בשרי יהיה מבוסס על מיני בשרי עוף, בקר, כבש ואחרים. תפריטים חלביים יכללו פיצות, קישים, פשטידות ומיני מאכלים חלביים נהדרים אחרים. בכל תפריט יהיו, כמובן, תוספות חמות של תפוחי אדמה, ירקות מאודים, אורז ועוד, וכן, סלטים למיניהם, רטבים, לחמים וכדומה. מנות אחרונות לקינוח תהיינה יצירתיות במיוחד ותענגנה את האורחים במתוקים מסוגים שונים. הכול בדרך לחוויה קולינרית המשדרגת רבות כל אירוע. את האוכל מכינים בשיטות שונות ובין היתר, טיגון, צלייה, בישול, הקפצה, אפייה, אידוי ועוד. התפריט יותאם לאירועים אישיים ופרטיים כמו: ימי הולדת עגול, חגיגת עשור לנישואין, ולחילופין, לעסקיים כמו השקת מוצר, יובל לייסוד חברה ועוד.

    מטבח מצויד

    לחברה קיים מטבח מצויד ומושלם להכנת כל סוגי האוכל. מכונות לעיבוד מזון כמו מטחנות, מיקסרים, להכנת בצק ועוד, וכן כלים ידניים המיועדים לעבודות עדינות יותר, לחיתוך מוקפד, להשלמות, לקישוט ועוד. תכנית העבודה כוללת מחשבה בראייה כוללת עם ירידה לפרטים. היא נועדה להגשת כמות מנות רבה בזמן קצר יחסית.

    שירות מושקע

    קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף ומושקע וכולל היצע תפריטים עשירים מהם ניתן לבחור, מחירים נוחים, היגיינה מושלמת, עמידה בלוח זמנים וכדומה. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מחשיפה לחידושים יצירתיים בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.

     

    נשמח לעמוד לשירותכם!