נשמח לעמוד לשירותכם!

    רעיונות לאירוע מוצלח

    שולחן שוק חיפה משדרג כל אירוע בין אם הוא פרטי, עסקי ואחר. הוא מעוצב בצורה נאה המושכת את העין והלב והמאכלים בו ייחודיים וטעימים. כל אלו הופכים לחגיגה קולינארית רבת חושים. ניתן להזמין שולחנות מגוונים על פי הצורך, הטעם האישי, התקציב וכולי. קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

    שולחן שוק חיפה – מעוצב, טעים וחגיגי

    אצלנו תמצאו את כל היתרונות שניתן לקבל מאוכל המוזמן לאירוע מיוחד. כך הוא משדרג את החוויה הקולינארית, כמו גם, את חווית ההשתתפות בו. התוצאה היא הנאה רבה של בעלי האירוע ואורחיהם. האוכל מהווה מרכיב חשוב בכל אירוע מכל סוג וכאשר הוא טעים ומוגש היטב הוא ייזכר לטובה לאורך זמן על ידי המשתתפים בו. ניתן להזמין מגוון שולחנות על בסיס חלבי, בשרי, צמחוני ואחר. בנוסף, ניתן להזמין מנות אתניות מיוחדות האהובות בקרב יוצאי עדות שונות. כמובן, שניתן לגוון במיני מאכלים ומנות מיוחדות. המנות עצמם הינם כאלו שניתן לקחת ביד או במלקחיים ישר לצלחת. את התפריט מציע השף בהתאם לבקשת בעל האירוע המכיר טוב מכולם את אורחיו. ניתן לבחור מתוך היצע מגוון. כל האוכל יוכן בצורה מוקפדת, באהבה רבה ובאיכות בלתי מתפשרת. אין ספק, שקונספט ההכנה וההגשה היצירתי הזה בתוספת השולחן הצבעוני והמזמין יהוו חגיגה קולינרית רבת רושם.

    תפריט עשיר

    התפריט המוצע הינו עשיר ומתאים לאנשים המגיעים מעדות שונות, כל אחד יוכל למצוא בו מאכלים האהובים עליו. כך לגבי ילדים, צעירים ומבוגרים מבני שני המינים. ניתן למצוא תפריט בשרי עם קובה ביתית, שניצלים, המבורגרים וכדומה. תפריט חלבי הכולל פיצות, מיני קישים ועוד. כך גם פסטלים, ירקות חתוכים, סלטים רעננים ועוד.

    שירות של שפים מומחים

    קייטרינג "מאכלי הבית" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הקשבה והפנמה,  התאמת תפריט, עיצוב, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם שפים בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישרתו בשמחה נוספים.

    נשמח לעמוד לשירותכם!