נשמח לעמוד לשירותכם!

    קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה לכולם

    רוצים לאגן ערב צוות בלתי נשכח? לקיים מסיבת סיום קצת שונה? לקים יום גיבוש בחיק הטבע עם אוכל טעים? אז נגמרה ההתלבטות! קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה עושים רק אצל קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית. עם רפרטואר של מעל 20 שנה והמון לקוחות קבועים ומרוצים, התשובה לאירוע הבא שלהם היא חד משמעית- מאכלי הבית! כשאוכל ביתי, חדשנות ולב ענק נפגשים.

    כיום לכל אחד יש את הדרישות שלו באוכל. האחד אוכל כשר, השנייה צמחונית והשלישי בכלל נמנע מגלוטן. אצלנו במאכלי הבית, אנו מקיימם קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה שלכל אחד יהיה מה לאכול! ראשית, הקייטרינג הינו כשר למהדרין. כלומר, גם מי ששומר כשרות בצורה קפדנית יכול למצוא את עצמו אוכל מהכלים ומהמאכלים שלנו ללא שום חשש. שנית, היות והקייטרינג בשרי כשר, כל מה שאינו בשר יהיה כולו צמחוני וברובו המוחלט טבעוני. תוכלו למצוא מגוון של סלטים, ירקות טריים ומבושלים וסוגים שונים של אורז. כמוכן, לנמנעים מגלוטן, לא מעט ממאכלי הדגל שלנו הם ללא גלוטן. במידה ואחד האורחים נמנע מגלוטן, דברו איתנו ונדאג למקסימום סטריליות.

    למה אצלנו?

    עכשיו, שאתם יודעים שתביאו קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה, זה מתבקש שתזמנו רק דרך מאכלי הבית. עם שנים רבות של ניסיון בבישול והסעדה, שירות שאין לו תחרות בצפון ואנשים עם לב ענק, מי שהולך על מאכלי הבית, הולך על בטוח. בימים אלו, שלא מפסיקות להיפתח מסעדות שהאוכל שמוגש מתרחק מטעמים של בית ומסורת, כאן אחנו בדיוק מביאים לכם את מה שחסר. הנשמה שלכם זקוקה בכל מרוץ החיים הזה להרגיש קצת טעם של בית, חום ואהבה. האוכל גם משביע וגם מטעין את הלב באהבה ואנרגיות טובות.

    התפריט שלנו

    התפריט שלנו, כפי שאתם יודעים מורכב ממגוון רחב של מזון. אנו קטי אחיי-אייל מאכלי הבית נדאג לכם לארוחה מגוונת, טעימה ומשביעה. לא מעט סוגים של ירקות כמו שעועית ירוקה מוקפצת בסויה ושומשום, דואט תפוח אדמה ובטטה וארטישוק עם פטריות. בתפריט גם סלטים מסורתיים כמו מטבוחה, סלט חציל בטחינה וסלט כרוב לבן וגזר. עבור הילדים תוכלו למצוא שניצל עם אורז ירקות שהם פשוט מטורפים עליו. ולמי שאוהב להתנסות במאכלים חדשים אז להרגיש טעם ביתי תוכלו להזמין קציצות בקר מקורמלות ברוטב ערמונים ופטריות, פרגיות בטנזיה ואסדו עגל.

    נשמח לעמוד לשירותכם!