נשמח לעמוד לשירותכם!

    קייטרינג כשר מומלץ

    קייטרינג כשר בחיפה משרת אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ממשל וציבור ועוד. התפריט המוצע על ידו יהיה על בסיס חלבי או בשרי. ניתן למצוא מבחר מנות מעולות בכל סוג תפריט כזה. את האוכל מכינים מפרודוקטים וחומרי גלם טריים ואיכותיים. קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב.

    קייטרינג כשר בחיפה – בניהול שף מוסמך ויצירתי

    קייטרינג כשר  מנוהל עלי ידי שף יצירתי היודע לייצור מנות מעולות שחלקן עם טעם חדשני. בכל תפריט תהיינה המנות האהובות על כולם כולל על ילדים, אבל תמיד הוא יכול להציע מנות חדשות המהוות את מנות הדגל שלו. המטרה היא, כמובן, להעשיר את התפריט ולהעניק לו ייחודיות, עניין ותשומת לב. תפריטים בשריים יכללו מנות המבוססות על סוגי בשר שונים ובהם עופות, בקר, כבש ועוד. תפריטים חלביים יכללו קישים ופשטידות ומבחר מנות שכלולות בהן מוצרים חלביים. בכל תפריט תהיינה השלמות של סלטים, רטבים, ומיני מאכלי פרווה מתאימים, וכן מנות חמות כמו אורז, ירקות מאודים, תפוחי אדמה ועוד. את המנות מכינים בשיטות שונות ובין היתר: בישול, צלייה אידוי, טיגון, אפייה, הקפצה ועוד. התפריט ייבחר על ידי הלקוח המכיר טוב מכולם את אורחיו, אבל בייעוץ ושיתוף פעולה של השף היכול להמליץ על מנות מסוימות שלדעתו יתאימו לקהל המוזמנים ולאופי האירוע.

    מטבח מאובזר

    לחברה קיימים מטבחים כשרים המותאמים להכנת אוכל בשרי או חלבי. בשום מקרה לא יהיה עירוב של כלים לטובת שומרי הכשרות וכיבודם. ניתן למצוא בו מבחר של מכונות  לעיבוד מזון, כלים ידניים להכנת אוכל, כלים לאחסון ולהגשה ועוד. השירות בעת האירוע יהיה יעיל וכל המנות תוגשנה כאשר הן חמות וטעימות במיוחד.

    שירות ברמה גבוהה

    קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל של מבחר תפריטים מגוונים, מחירים נוחים, הכנת מזון בתנאי היגיינה מושלמים, עמידה בלוח זמנים וכדומה. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מהתחדשות קבועה בתחום, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.

     

    נשמח לעמוד לשירותכם!