נשמח לעמוד לשירותכם!

    קייטרינג כשר בחיפה לכל אירוע

    רוצים לארגן אירוע רב משתתפים, אבל חוששים שלא תמצאו מקום ואוכל מתאים עבור האורחים שומרי המסורת? אל חשש, קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית ידאגו לכם לקייטרינג כשר בחיפה! כן כן, בבירת הגליל תוכלו למצוא קייטרינג שמצד אחד יתאים לכולם- אוכלי כשר, אוכלי כל, צמחונים וכו, ומנגד אוכל שיאחד את האורחים בזכות הטעמים וניחוחות של בית. יש האומרים שאוכל מאחד לבבות, ומאכלי הבית הם בדיוק ההוכחה לכך.

    אנו, במאכלי הבית, מספקים קייטרינג כשר בחיפה לכל אירוע שרק תרצו- מגדול עד קטן, משפחתי ולמשרד, בתוך מבנה או בטבע. אתם רק תבואו לבנות את התפריט ועם תקציב, ומאכלי הבית ידאגו לכל השאר. מאכלי הבית מקיימים אירועים גדולים של עד 350 אנשים היכן שרק תרצו. בגלל שאנו בעיר בחיפה, באופן אישי נמליץ לכם להשתמש במה שיש לעיר להציע ולכן אירוע בים יכול להיות בהחלט מקסים. בנוסף אנו מקיימים אירועים לקבוצות קטנות. תוכלו לקיים אירוע קוקטייל כיף עם החברים לעבודה, ולאכול אוכל ביתי עם ניחוחות המזכירים את הבית של סבתא.

    למה לבחור במאכלי הבית?

    אירוע עם קייטרינג כשר בחיפה מזמינים רק דרך מאכלי הבית. עם מוניטין הסעדה של מעל 20 שנה, אין איפה לטעות. עשרות לקוחות מרוצים לא טועים- רק מאכלי הבית. כי אוכל, או שמכינים מכל הלב או שלא מכינים בכלל, ובמאכלי הבית בוחרים כבר שנים כל בוקר מחדש להכין אוכל. עם המתכונים שעוברים דורות, יחד עם טוויסט של חדשנות במנות עם המון אהבה, התשובה ברורה כשמש, שאין שום מקום באזור הצפון שמכין אוכל איכותי כמו במאכלי הבית.

    מה אנחנו מציעים?

    קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית מציעים מגוון רחב של אוכל. בתפריט הרגיל תוכלו למצוא מגוון רחב של סלטים כמו סלט סלק אדום, סלט גזר מרוקאי וסלט חציל בטחינה, מגוון מנות פחמימה כמו אורז בצימוקים, דואט תפוח אדמה ובטטה ואנטי פסטי צבעוני. בנוסף, תוכלו למצוא מנות דג כמו דג סלמון ודג נסיכה ומגוון מנות בשר ועוף כמו עוף באננס, בשר ראש עם גרגירי חומוס ושניצל כמו שניצל צריך להיות.

    נשמח לעמוד לשירותכם!