נשמח לעמוד לשירותכם!

    קייטרינג בשרי בקריות לאירועים

    כבר 12 שנה שקטי אלחיי- אייל מאכלי הבית מספקים אוכל מוכן בקריות במקצועיות, מסירות ואהבה למקצוע. איך אומרים? אוכל מכינים באהבה או שלא מכינים בכלל, אז במקרה של מאכלי הבית, מרגישים על האוכל את כמות האהבה שהושקעה. את הכמויות אפשר למדוד, לתקן ולהוסיף, אך אהבה הוא התבלין שהופך אוכל מטעים למרגש. את החג הקרוב, במקום לשבור את הראש על מה לבשל, מאכלי הבית יבנו לכם קייטרינג בבנייה אישית תוך התחשבות בתקציב ובכמות האורחים.

    מאכלי הבית מספקים קייטרינג בשרי בקריות לאירועים גדולים וקטנים. קייטרינג לאירועים גדולים יכולים לכלול עד 350 אנשים ויכול להגיע לאן שרק תרצו באזור הצפון. בנוסף, תוכלו לקיים אירועים מצומצמים ואינטימיים עם כמות האנשים שתרצו היכן שרק תרצו בצפון. את התפריט הלקוח ומאכלי הבית בונים יחד, תוך התחשבות בכמות המוזמנים והתקציב. בקייטרינג הבשרי תוכלו למצוא מגוון של דגים, בשרים, סלטים ועוד.

    שירות מקצועי ואוכל מרגש

    כשתרצו להביא קייטרינג בשרי בקריות ודאי תרצו שהכול יתבצע אופן מושלם. מאכלי הבית ידאגו לכם לכל מה שצריך שיהיה בקייטרינג מושלם. ראשית, השירות שלנו הוא מבין המובילים בתחום בצפון הארץ. מאכלי הבית נותנים לכל לקוח יחס אישי, תוך כדי התחשבות בכמות האנשים, כמות האנשים הנמנעים מגלוטן והאורחים הצמחונים וטבעונים. במאכלי הבית, תרגישו שהתפריט נבנה במיוחד עבורכם. שנית, אין כמו אוכל של בית, מכל מובן. יחד עם העובדה של אוכל של מסעדה הוא טעים, מי לא מעדיף אוכל ביתי שהוא משביע, בריא עם ניחוחות של בית? כאן אנחנו מספקים לכם את החוויה הכוללת של הסעדה מצד אחד ומצד שני תחושה של בית. בנוסף, מאכלי הבית לא רק מבשלים, הם מעבירים את הסיפור שלהם, מעניקים אהבה ומרגשים בחוויה הקולינרית שהם מספקים. תוכלו לקבל חווית אוכל בלתי נשכחת עם מאכלי הבית.

    מה אנחנו מציעים בתפריט?

    קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית מציעים מגוון סוגים של בשר, כמו עופיונים ממולאים באורז וצימוקים, קציצות עוף ברוטב ערמונים ופטריות ואסדו עגל, ואל תדאגו, גם יש שניצל לילדים. מאכלי הבית מציעים גם מגוון דגים כמו סלמון, נסיכה ועוד. עבור מי שלא אוכל בשר, תוכלו לקבל גם סלטים וירקות כמו סלט חציל בטחינה, מטבוחה ושעועית ירוקה מוקפצת ברוטב סויה ושומשום.

    נשמח לעמוד לשירותכם!