נשמח לעמוד לשירותכם!

    קייטרינג בשרי בחיפה לחג

    אין כמו אוכל טוב. לאכול ארוחה טובה זוהי חוויה מרגשת שיכולה להזכיר ילדות וריחות של בית, ימים טובים מין העבר ואפילו טעם של התחדשות. לחוויה קולינרית מצוינת אין מחיר. אם אתם מרגישים שהאירוע הבא שלכם צריך להיות טעים ומרגש מצד אחד, אך יתאים לאוכלי כשר מצד שני, קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית יספקו את החווית הקייטרינג הבשרי בחיפה על הצד הטוב ביותר. עם רפרטואר של 12 שנה, תהיו בטוחים שמאכלי הבית לא יאכזבו אתכם ורק ישאירו לכם טעם של עוד.

    בין אם אתם משפחה שאוכלת כשר ובין עם אוכלי כל, קייטרינג בשרי בחיפה יהיה מושלם לחג הקרב ובא. תבואו עם תקציב מראש וחזון לארוחת החלומות שלכם ומאכלי הבית יבנו איתכם את התפריט מותאם אישית לפי הכמות וסוג האוכל שאתם רוצים. אם אתם אוהבים בשר ועוף, מאכלי הבית מציעים אופציות מגוונות כמו אסאדו עגל, עופיונים ממולאים באורז צימוקים, עוף באננס ועוד. אם החג הזה תבחרו לאכול דג, מאכלי הבית מציעים דג סלמון, דג נסיכה ועוד. כמובן שמאכלי הבית מציעים אפשרויות צמחוניות וטבעוניות כמו אורז ירקות, סלט חציל וטחינה ושעועית ירוקה מוקפצת בסויה ושומשום.

    קייטרינג לאירועים גדולים וקטנים

    בין אם זה אירוע של אנשים בודדים ואירוע של עשרות אנשים, מאכלי הבית ידאגו לכם לקייטרינג בשרי בחיפה. מאכלי הבית מארגנים אירועים גדולים של עד 350 אנשים. האירוע יכול להתקיים היכן שתרצו! אך אם אין לכם רעיון, נמליץ לכם להשתמש בכך שהקייטרינג נמצא בחיפה ולקיים את האירוע בים. מאכלי הבית ישמחו לעמוד לשירותכם באירועים אינטימיים של אנשים בודדים ולארגן לכם שולחן בופה שיראה עשיר וטעים ביותר. לא משנה איזה סוג אירוע- עם קייטרינג בשרי של מאכלי הבית כולם מרוצים.

    אנחנו רוצים קייטרינג! למי לפנות?

    ודאי השתכנעתם שלאירוע הבא שלכם תזמינו קייטרינג בשרי, אז קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית כאן בשבילכם. מאכלי הבית כאן בשביל לדאוג לחג או האירוע הבא שלכם להיות עם טעמים מרגשים וטעימים, שיאכלו עד אפס מקום ועם חיוך ענק על הפנים.

    נשמח לעמוד לשירותכם!