נשמח לעמוד לשירותכם!

    לאיזה אירועים מומלץ להזמין שולחן שוק?

    שולחן שוק בקריות מוצע לאירועים שונים – פרטיים, עסקיים וציבוריים. מדובר על קונספט מיוחד שבו מוגשות מנות אוכל מגוונות על שולחן מעוצב, בעל מראה נאה, יצירתי וצבעוני. שיטת ההגשה והמזונות הטעימים משדרגים רבות את חווית האכילה והאירוח גם יחד. ניתן להזמין מיני מאכלים מיוחדים על בסיס חלב, בשר, צמחוני ואחר. קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב.

    שולחן שוק בקריות – אירוע אוכל חברתי

    שולחן שוק נחשב לייחודי בגלל שהוא משדרג את האירוע והופך אותו לחברתי וייחודי. בכל אירוע מהווה האוכל מרכיב מרכזי וחשוב, ובדרך כלל, זוכרים אותו רבות ולאורך זמן. כך בבריתות, בימי הולדת מיוחדים, במסיבת פרישה לגמלאות, באירועים עסקיים ועוד. מתן תשומת לב ודגש על מיני מאכלים אהובים המסודרים בצורה נאה ומזמינה על שולחן אחד מושכת את העין והלב, וזאת הכוונה בשיטת הגשת אוכל זאת. האורחים מתקבצים סביב השולחן ובוחרים את המנות האהובות עליהן. כאשר כולן טעימות אזי החגיגה הקולינרית הופכת למענגת אף יותר. ניתן להניח על השולחן מיני מזונות אותם קל לקחת ביד או במלקחיים ישר אל הצלחת. התפריט מוצע על ידי השף יחד עם האורח המכיר טוב מכולם את אורחיו. קיימת רשימת מאכלים מתוך תפריט עשיר והוא יכול לבחור את אלו האהובים עליו, המתאימים לקהל המוזמנים ולתקציבו. כל סוגי המזון יוכנו ביד אוהבת וברמה גבוהה.

    מגוון עשיר

    ניתן להזמין מיני מאכלים המבוססים על בשרים. בכלל זה: קובה ביתי, סיגרים, המבורגרים ועוד. תפריט בשרי יכלול פסטלים, קישים, פשטידות ועוד. ניתן יהיה למצוא מיני סלטים, ירקות חתוכים וכדומה. ניתן להזמין מנות צמחוניות, וכמובן, גם אוכל אתני השייך לעדה כזאת או אחרת. המטרה היא הכנת אוכל אהוב ומבוקש המהווה חגיגה לכל החושים.

    שירות איכותי

    קייטרינג "מאכלי הבית" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ,  בחירת תפריט עשיר יחד הלקוח, מחירים נוחים, עיצוב עמידה בלוח זמנים. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישרתו בשמחה נוספים.

    נשמח לעמוד לשירותכם!