נשמח לעמוד לשירותכם!

    כל ההמלצות לקייטרינג בשרי בחיפה

    קייטרינג בשרי בחיפה מוגש עבור אירועים פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. ניתן למצוא מגוון של תפריטים המותאמים לאופי האירוע ולקהל המוזמנים. השף ימליץ על מנות הדגל אותם הוא יודע להכין וניתן גם לבקש ולקבל מנות אתניות אופייניות. הכול לטובת ארוחה אשר משדרגת רבות כל אירוע. קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

    קייטרינג בשרי בחיפה – מבחר מנות טעימות

    קייטרינג בשרי בחיפה כולל מבחר מנות ובכללן ראשונות, עיקריות, קינוח ואחרות. ההיצע מותאם לגודל האירוע ולכמות המוזמנים. באירועים רבי משתתפים ניתן למצוא גם מנות של פוד פינגר המוגשות בעת קבלת הפנים על ידי מלצרים המסתובבים בין הקהל. כמו כן, מנות על דוכנים הממוקמים בכניסה לרחבה ובה מכינים את האוכל מול עיני הסועדים. כמובן, שתהיינה מנות עיקריות בהגשה לשולחן או בשירות עצמי. התפריט העשיר יהיה מבוסס על מיני בשרים כמו עוף, בקר, כבש ואחרים. לצידם מבחר רטבים המשדרגים את טעם המנות. בנוסף, תוספות חמות של אורז, תפוחי אדמה, סלטים רעננים, צבעוניים ועשירי טעם ועוד. המנות האחרונות כוללות מתוקים ועוגות ומסוגים שונים אשר משלימים ארוחה נהדרת הערבה לכל חך. את האוכל מכינים מחומרי גלם ופרודוקטים איכותיים וטריים. שיטות ההכנה מגוונות וכוללות צלייה, טיגון, בישול, אפייה, אידוי, הקפצה ועוד.

    תכנון, הכנת אוכל והגשה

    יש צורך לתכנן את העבודה היטב על מנת שכל האוכל החם יוגש בבת אחת לכמות גדולה של מוזמנים. הכנת המנות נעשית במטבח  המאובזר בכל הציוד הנדרש, ובין היתר, מכונות חשמליות מגוונות, כלים ידניים לחיתוך עדין, לקישוט וכדומה. בנוסף, כלי הגשה נאים שטחי אכסון כולל בקירור והקפאה ועוד. כל הפעילות מתבצעת בתנאי היגיינה מושלמים.

    שירות מעולה ומקיף

    קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לגבי התפריט ונושאים אחרים, תפריטים עשירים, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים וכדומה. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מחשיפה לחידושים יצירתיים בתחום, מפיתוח מנות מיוחדות, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישרתו בשמחה נוספים.

    נשמח לעמוד לשירותכם!