נשמח לעמוד לשירותכם!

    טעמים של בית – אוכל ביתי בקריות

    שגרת החיים בארץ יכולה להיות מאתגרת לפעמים. לעבוד מהבוקר עד הערב, לשים את הילדים בבית הספר ואז לצהרון, מקלחות והרדמות, שיעורי בית, קצת ספורט וחברים בין לבין לנפש והתחושה היא שאין זמן לכלום. אז אם אתם גרים בצפון, קטי אלחיי-אייל מאכלי הבית ידאגו לכם לאוכל ביתי קריות שירגיש לכם כאילו האוכל יצא בדיוק מהסיר והוכן במיוחד עבורכם. מאכלי הבית יספקו לכם חוויה ביתית וחמימה בתוך מרוץ החיים אותו אנחנו חיים יום יום.

    אוכל ביתי בקריות גם לחג

    חושבים לארח את כולם אליכם ואין זמן לבשל? האם המטבח הוא לא הצד החזק שלכם? הוזמנתם לארוחת חג וביקשו מכם ברגע לאחרון להביא מנה לארוחה? אל חשש, תוכלו למצוא אוכל ביתי בקריות שהוא שילוב של אוכל בניחוחות וטעמים של בית אבל גם זמין וטעים. בתפריט החג תוכלו למצוא מגוון דגים כמו נסיכה, פילה מושט וסלמון. בנוסף, המון סוגים של בשר ועוף, המתאימים לאניני טעם כמו פרגיות בטנזיה וקציצות עוף מקורמלות ברוטב ערמונים, וגם בשר שיתאים לילדים כמו שניצל וחזה עוף באננס.

    אוכל צמחוני וטבעוני

    מאכלי הבית משתדלים להכין מאכלים שכולם יוכלו להרגיש שהם יכולים לאכול בכיף. כמוכן, ניתן למצוא אוכל ביתי בקריות שהוא צמחוני וטבעוני. זאת, בעקבות הביקוש הרב שנוצר בשנים האחרונות לאוכל מסוג זה. תוכלו למצוא אצלנו מגוון מאכלים, טריים וקרים ומבושלים כאחד. בסלטים תוכלו למצוא סלט גזר מרוקאי, סלט סלק אדום, חציל בטחינה ועוד. במנות יותר עיקריות תוכלו למצוא אורז בצימוקים, פטריות עם ארטישוק, אנטי פסטי צבעוני ועוד.

    איפה משיגים אוכל ביתי?

    עכשיו שאתם יודעים שיש פתרון לכל ארוחה שאינכם יכולים להכין, תוכלו לפנות לקטי אלחיי- אייל מאכלי הבית והם יכינו לכם מה שתבקשו, כמה שרק תרצו. מאכלי הבית מספקים את האוכל הכי טרי, ביתי והחשוב ביותר- טעים שתמצאו בקריות. עשרות לקוחות מרוצים לא טועים ובוחרים במאכלי הבית פעם אחר פעם. אז פעם הבאה שאתם רוצים לאכול אוכל ביתי ומרגישים שאין לכם זמן לבשל- מאכלי הבית הם הכתובת עבורכם.

    נשמח לעמוד לשירותכם!