נשמח לעמוד לשירותכם!

    אירועים עם שולחן שוק בשרי בצפון

    הרבה זמן שאתם חושבים על להפיק אירוע, נכון? בין אם זה לבר מצווה, יום הולדת או יום גיבוש של העבודה. אתם יכולים להפסיק לשבור את הראש על מה תעשו לאירוע הקרב ובא. קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית מציגים-שולחן שוק בשרי בצפון הארץ. אז אם אתם מחיפה, הקריות והסביבה- הכתבה הזו בשבילכם. מאכלי הבית כבר מעל 20 שנה עוסקים בתחום ההסעדה וידאגו לכם לחוויה קולינרית המשלבת טעמים ביתיים ומסורתיים, חדשנות בעריכת שולחן ובטעמים ולא שוכחים לעשות את כל זה מהלב.

    לכל אירוע שרק תרצו תוכלו לשלב שולחן שוק בשרי בצפון! גם אם מדובר באירוע גדול או קטן, בגינה ציבורית, במשרד בעבודה או באולם אירועים, לאירוע משפחתי או אירוע של העבודה. לכל אלו שולחן שוק יהיה תוספת מרעננת וטעימה לאירוע. אירועים גדולים אנחנו מקיימים היכן שרק תרצו בצפון, אירוע שיכלול עד 350 אנשים! מה התפקיד שלכם? לבוא אלינו עם תקציב, כמות המוזמנים ואיפה תרצו לקיים את האירוע, ואנחנו, במאכלי הבית, נדאג לשאר, כן, כולל החיוך על הפנים שלכם.

    עשרות לקוחות מרוצים לא טועים

    כפי שכבר קראתם, למאכלי הבית יש מוניטין גבוה בתחום ההסעדה והקייטרינג, ושולחן שוק בשרי בצפון בפרט. עם עשרות המלצות חמות ולא מעט לקוחות חוזרים, ידוע שמי ששולט בתחום הקייטרינג ושולחן שוק בצפון הארץ הם מאכלי הבית. זאת בזכות המקצועיות הבלתי מתפשרת, האוכל שמצד אחד חדשני בטעם ובנראות ומצד שני עם ניחוחות וטעמים של בית, והכי חשוב- מכינים את האוכל מאהבה למטבח, לאירוח ולאנשים. וכפי שאתם יודעים, כן, אפשר להרגיש מתי אוכל מוכן באהבה.

    מה אנחנו מציעים

    התפריט שלנו מגוון מצד אחד אך מדבר באותה שפה מצד שני. קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית דואגים שבשולחן שוק האורחים יוכלו למצוא מגוון מנות עיקריות כמו עראייס, שניצל בחלה עם פלפלים קלויים וחציל מטוגן, חזה בקר בתנור בליווי רוטב צימיצורי. לצד מנות הבשר העיקריות, תוכלו להתרענן בירקות כמו גזר גמדי, לבבות דקל, עגבניות שרי ופטריות שמפיניון. את כל אלו מומלץ לתבל ברטבי הבית כמו טחינה ירוקה, אלף האיים ורוטב שום שמיר.

    נשמח לעמוד לשירותכם!