נשמח לעמוד לשירותכם!

    אוכל שנכנס ללב של כולם

    רוצים לפנק את העובדים במשרד? רוצים לעשות משהו מיוחד לכבוד יום נישואין ואין לכם רעיון? תכננתם כבר אירוע בצפון ורק מחפשים מי יבשל לכם באירוע? אל דאגה, קטי אלחיי- אייל מאכלי הבית יעמדו לשירותכם וידאגו לכם לאוכל מוכן בחיפה והקריות. הקייטרינג כולל מגוון רב של מזון- בשרים, דגים, סלטים, סוגי אורז שונים וכו. למאכלי הבית ניסיון מפואר של 12 שנה, ועשרות לקוחות לא טועים ובוחרים כל פעם מחדש את מאכלי הבית.

    אוכל מוכן בחיפה והקריות לחג

    הגיע החג ועליכם להכין ארוחה לכל המשפחה. אין לכם זמן בגלל העבודה, בדיוק הבית עבר שיפוץ או שסתם אין כוח- לא משנה מהי הסיבה, אוכל מוכן בחיפה והקריות יהיה הפתרון. לפני החג הקרב, תחשבו על התקציב אותו תרצו להוציא לארוחה, ומאכלי הבית יעזרו לכם לבנות תפריט שיהיה מושלם עבורכם. האוכל שאנו מציעים הינו כשר בשרי, כך שעבור אוכלי כשר זו לא תהיה בעיה להשתתף בארוחה. בחג הזה, תתפנקו במגוון הדגים שלנו כמו נסיכה וסלמון, ובבשרים הטעימים שלנו כגון קציצות עוף מקורמלות ברוטב ערמונים ופטריות, אסאדו עגל וחזה בקר בליווי צימיצורי.

    לא משנה אם מדובר בילד שאוהב לאכול מעט מאוד דברים או לאדם שאוהב את הטעמים והניחוחות של הבית במאכלים מלאי תבלינים, אוכל מוכן בחיפה והקריות של מאכלי הבית יהיה בול בשבילכם. עבור הילדים תוכלו להרכיב מנה של שניצל, אורז בירקות ודואט בטטה ותפוח אדמה. עבור מי שאוהב טעמים שונים ומגוונים, אנו ממליצים לכם לנסות את העופיונים הממולאים אורז וצימוקים, קציצות עוף מקורמלות ברוטב ערמונים ופטריות, המטבוחה עם מתכון סודי ומנצח ומנת הירק של ארטישוק עם פטריות. אחרי שתאכלו מהאוכל שלנו, ודאי תרגישו את הבטן מלאה מאוכל והלב מלא מאהבה.

    יש מי שדואג לכם

    ודאי שלאירוע הבא תיקחו הקייטרינג המנצח שלנו. קטי אלחיי-אייל מאכלי הבית ודאי ידאגו לכם לחוויה מרגשת הכוללת שירות מקצועי וזמין ואוכל חם וביתי. מאכלי הבית הם השילוב המושלם כשמקצועיות פוגשת לב. מאכלי הבית ידאגו לכם לכל אירוע שרק תרצו מכל הלב.

    נשמח לעמוד לשירותכם!