נשמח לעמוד לשירותכם!

    קייטרינג בחיפה

    אמרתם קייטרינג כשר בחיפה אמרתם 'מאכלי הבית', חברת הקייטרינג של השף אייל אלחי. אמנם יש לנו שפע של מתחרים אבל אין לנו הרבה תחרות. עם תפריט עשיר שנבנה בקפידה, 'מאכלי הבית' מציעה לכם חוויה קולינרית ביתית וטעימה. עם מאכלים שכולנו אוהבים ומכירים אבל עם הטוויסט של שף הבית שלנו. במאמר הבא המומחים שלנו יתנו לכם כמה טיפים שימושיים שמומלץ שתיישמו כאשר אתם מתכננים את האירוע הבא שלכם.

    קייטרינג כשר בחיפה  – כדאי שתדעו:

    • קודם כל התקציב: לפני שבוחרים קייטרינג כשר בחיפה, בדקו מה התקציב אותו תרצו להשקיע באוכל ובמשקאות באירוע, רק לאחר מכן פנו לחברת הקייטרינג. תפקידה של החברה הוא לבנות את התפריט בצורה יצירתית וריאלית ביחס לגובה הסכום אותו תרצו להשקיע.
    • עצה טובה שווה זהב: בארץ הקטנה שלנו ובעידן הרשתות החברתיות קל מאד למצוא מישהו שכבר טעם באירוע כזה או אחר את האוכל של חברת הקייטרינג. פוסט פשוט בפייסבוק או חיפוש קטן בגוגל וכבר תדעו הכול על אותה חברה ועל חוות הדעת שהיא קיבלה.
    • לא על הטעם לבדו: כמובן שטעם האוכל הוא המרכיב העיקרי בבחירת חברת הקייטרינג, אולם היחס שלהם כלפי הלקוחות מספר עליהן אף יותר. אם החברה לא חוזרת אליך בזמן, אם הם מפשלים בפרטים הקטנים כמו השם שלך, תאריך האירוע או מספר האורחים בהצעה שתקבל, כדאי שתשקול למחוק אותם מהרשימות שלך. תשומת לב לפרטים הקטנים היא קריטית, כי אם הם לא ישימו לב אליהם היום, הם גם לא ישימו לב אליהם באירוע שלך.
    • בוא תטעם משהו: לגבי טעימות ההמלצה שלנו היא שתבואו שלושה דורות של טועמים, סבא או סבתא, ההורים (משני הצדדים כמובן), האחים והאחיינים. מחקרים רבים מראים שלקבוצות גילאים שונות ישנם טעמים שונים בבחירת האוכל המועדף עליהם.

    קייטרינג כשר בחיפה לאירועים

    אם כן, החלק החשוב ביותר בכל האירוע, זה שידובר בו עוד רבות הוא האוכל שיוגש בו, לטוב או למוטב. בחירה של חברת הקייטרינג יכולה להפוך אירוע לאסון או לששון ובחירת חברת הקייטרינג חייבת להיעשות תוך חשיבה מושכלת וסבלנות. אנחנו ב-'מאכלי הבית' מזמינים אתכם לבוא לחגיגה של טעמים גם במסעדה שלנו בשדרות ההסתדרות 251 בחיפה. מבטיחים שלא תשובו לביתכם רעבים. נתראה לפני ובזמן השמחה הבאה שלכם.

     

    נחנו ניצור עבורכם קייטרינג כשר עם השקעה, חשיבה ושאיפה לשלמות

    חברת מאכלי הבית היא חברה שקיימת כבר למעלה מעשור, עם כל הניסיון הדרוש ועם הצוות הטוב ביותר וגם עם השפים הטובים ביותר מעניקה חברתנו קייטרינג לא פחות ממושלם.

    המטבח שלנו מטבח כשר ויש לנו את כל האישורים הנדרשים.

    אנחנו מכינים אוכל שיחזיר אתכם הביתה ויקח אתכם למסע חוויות מרגש.

    אנחנו מעניקים קייטרינג כשר בהתאמה אישית ללקוחותינו, נלווה אתכם מהשלב הראשון של בניית תפריט, עד השלב האחרון של הביצוע.

    חברת מאכלי הבית שמה דגש על ניקיון והכל נעשה בסביבה נקייה. אנחנו שמים דגש על האוכל שלנו, מכינים אוכל באהבה רבה ונותנים הכל כדי שאתם תהיו מרוצים

     

    להזמנות ולכל שאלה או בקשה –

     

    052-3729828

    katina.elhy@gmail.com

    שדרות ההסתדרות 251, חיפה

    מוזמנים להתרשם

    נשמח לעמוד לשירותכם!


      מידע נוסף בנושא

      קייטרינג בשרי בחיפה

      קייטרינג בשרי בחיפה יש בשפע, קייטרינג בשרי של 'מאכלי הבית' יש רק אחד. בניצוחו ומעשה ידיו של השף אייל לחמי אנחנו מובילים את תחום ההסעדה לכל סוגי האירועים. התפריט המגוון שאנו מציעים הוא תפריט בשרי של אוכל ביתי ומנחם כמו שכולנו מכירים אבל עם הטוויסט של אייל. למומחים יש כמה טיפים בשבילכם לאירוע הבא שלכם שאנו מאד ממליצים לכם ליישם. פרט לכסף וזמן זה יחסוך לכם הרבה כאבי ראש.

       קייטרינג בשרי בחיפה משלוחים

      חברות קייטרינג בשרי בחיפה והצפון נפתחות ונסגרות כמו פטריות לאחר הגשם. חשוב שתעשו שיעורי בית ותשכרו את שירותיה של חברה ותיקה בעלת מוניטין וגב כלכלי יציב וחזק. לא פעם קרה שרגעים ספורים לפני האירוע חברות נסגרו מסיבות כאלו ואחרות ובראשן פשיטת רגל. אתם כמובן לא רוצים להיות במעמד המביך הזה. בבחירת 'מאכלי הבית' תוכלו לישון טוב בלילות, אנחנו תמיד נהיה כאן! לפני, בזמן ובסוף האירוע.

      קייטרינג בשרי בחיפה – כך תתכוננו:

      חשובה מאד הבחירה של חברת ההסעדה באירוע הבא שלכם. היא מה שתקבע אם הוא יהיה אסון או ששון. כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם סוגרים עם בעל העסק:

      • המלצות וחוות דעת: בעידן הרשתות החברתיות תוכלו למצוא בכמה לחיצות כפתור אנשים שהשתתפו באירוע בו חברת הקייטרינג הסעידה את האורחים.
      • איך הצוות? תשאלו על ותק המלצרים, הם אלו שיצטרכו לתת מענה יצירתי מניסיונם בשטח, בכל אירוע יהיה את האחד או יותר שתהיה לו את הבקשה המיוחדת. חשוב שיהיו בקיאים במנות המומלצות לצמחונים, טבעונים ואנשים אלרגניים.
      • התקציב יחסוך לכם: קבעו את התקציב שאותו תהיו מוכנים להשקיע באוכל ובמשקאות. חברת קייטרינג בעלת ניסיון שתדע להרכיב לך ביצירתיות את המנות המתאימות לכם ביותר.
      • נא לאשר הגעה! נסו לחשב את מספר המוזמנים הקרוב ביותר לאלו שבאמת יגיעו, לחברות קייטרינג תשלמו פר מנה ולא פר האורחים שהגיעו לאירוע.
      • לטעום את ההבדל: לכו לטעימות, גם עם סבא או סבתא, גם עם ההורים (מומלץ משני הצדדים ? ) וגם עם ילדים או אחיינים. מחקרים מראים שלכל דור יש טעם שונה בנוגע לאוכל וחשוב שהמנות יהיו טעימות לכולם.

      קייטרינג כשר בחיפה – מחירים שווים לכל כיס

      הצורך בשירותי קייטרינג כשרים ברור מאליו. מרבית האוכולוסייה שומרת כשרות וסביר להניח שגם בקרב האורחים שלכם יהיו כאלה. זה נכון שקייטרינג כשר הוא בדרך כלל יקר יותר, אך עדיין חברה איכותית תצליח להציע לכם מחירים נוחים במידה ותעמוד במספר קריטריונים:

      • עבודה בהיקפים גדולים – חברות קייטרינג שפועלות בהיקף קטן, יגבו יותר כסף עבור המנות. עליכם לחפש את החברות הגדולות ובעלות המוניטין אשר פועלות בהיקפים גדולים יותר. חברות אלו מוכרות מנות מזון בכמויות גדולות ולכן מסוגלות למכור במחירים נמוכים בהרבה. 
      • התמחות באוכל ביתי –  חברות רבות מעידות על עצמן כמציעות שירותי קייטרינג אקסקלוסיבים לאניני טעם. חברות שכאלה גם יתמחרו את מחיריהן בהתאם, בלי שום קשר לטעם. חפשו חברה אשר מעידה על עצמה כמתמחה במאכלים ביתיים ואשר מנוהלת על ידי שף מוכר. חברה שכזאת מראש מכוונת לכל קבוצות האוכלוסייה ותציע מאכלים נהדרים במחירים שווים לכל כיס.
      • תפריט גדול ומגוון – ובסופו של דבר, ככל שהתפריט של חברת הקייטרינג יהיה מגוון יותר, כך תוכלו להתאימו באופן מדוייק לתקציב שלכם. טווח מחירי המנות יהיה רחב יותר ותוכלו לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם. חברה איכותית אף תאפשר לכם לשלם לפי משקל או לפי מנה, מה שיאפשר לכם  אפשרות בחירה מדוייקת יותר. 

      קייטרינג כשר בחיפה מחירים

      כאשר מחפשים קייטרינג כשר בחיפה, מחירים הוגנים הם בהחלט חלק מהקריטריונים שמעניינים אותנו. אך מעבר לזאת, ישנם עוד קריטריונים נוספים שאמורים לעזור לנו לבחור נכונה. בשורות הקרובות תכירו את אותם קריטריונים ואת חברת ״מאכלי הבית״ אשר עומדת בהם באופן מושלם, מה שמאפשר לה לספק שירות איכותי במחירים ללא תחרות. 

      ״מאכלי הבית״ – קייטרינג כשרי טעים במחיר משתלם

      כל מי שמחפש קייטרינג כשר בחיפה עם מחירים נוחים וטעמים נהדרים, יודע שיש רק מקום אחד להגיע אליו –  קייטרינג ״מאכלי הבית״ של השף אייל אלחי. קרוב לעשרים שנות ניסיון ואינספור לקוחות מרוצים רק מוכיחים עד כמה המוטו שלנו – ״אוכל טעים ונהדר במחיר מצויין״ הוא משהו שלא ניתן להתחרות בו. צרו עימנו קשר עוד היום ונשמח לעזור גם לכם עם תפריט משתלם וטעים שיתאים לתקציב שלכם. 

      קייטרינג מומלץ בחיפה – קריטריונים של איכות

      כאשר בוחרים חברה שמספקת שירותי קייטרינג, חשוב מאוד שהיא תספק לכם תמורה מלאה לכסף. בתמורה לכסף אנחנו מתכוונים למנות מגוונות, טריות וטעימות, במחירים שפשוט ישתלמו. על מנת שלא לטעות, ריכזנו עבורכם מספר קריטריונים שעמידה בהם תהווה ערובה לאיכות:

      • תפריט מגוון – כאשר מחפשים חברת קייטרינג לאירוע מסויים, חייבים לדאוג לכך שכל הסועדים ייהנו. במילים אחרות – יש חובה להתקשר עם חברה שמציעה תפריט עשיר ומגוון שיהיה טעים לכולם. אחת האפשרויות היותר מומלצות מהבחינה הזאת היא בחירה בחברה אשר מתמחה באוכל ביתי. אין אדם שלא אוהב מאכלים שכאלה והסיכוי ליפול נמוך ביותר. ישנו מגוון רחב של מאכלים ביתיים (תבשילים, בשרים, סלטים וכו') כך שההצלחה מובטחת!
      • שף שמנהל את המקום – ואם כבר אוכל ביתי, אז רצוי שיבושל בידי שף מקצועי ובעל ניסיון שידע להעניק לו נגיעות קולינריות מיוחדות. כאשר המאכלים נעשים על ידי שף שכזה, אתם יכולים להיות בטוחים שלא תהיה שום התפשרות על חומרי הגלם ושכל המאכלים יהיו טריים ועם טעמים ערבים לחך. 
      • עבודה שוטפת – שירותי קייטרינג קמים ונסגרים בלי סוף. מכך ניתן להבין כי קייטרינג מומלץ באזור חיפה הוא כזה שפועל שנים רבות ומספק מזה זמן רב שירותי מזון ללקוחות פרטיים, מוסדיים ואירועים בכל סדרי הגודל. הניסיון מדבר בעד עצמו!
      • כשרות – הכשרות הינה הכרח עבור ישראלים רבים ובכל מקרה, היא מהווה ערובה לטיב הבשר ושימוש במקורות שמאושרים לכך ועוברים בדיקה מתמדת. 

      קייטרינג מומלץ בחיפה

      אם אתם מחפשים קייטרינג מומלץ בחיפה, הגעתם למקום הנכון. בשורות הקרובות נכיר לכם מקרוב את חברת הקייטרינג המובילה של האזור – "מאכלי הבית" בניהולו של השף אייל אלחי. בנוסף תקבלו את כל הקריטריונים שיאפשרו לכם לזהות חברת קייטרינג איכותית שתמיד כדאי להתקשר עימה. 

      "מאכלי הבית" – שירות הקייטרינג המומלץ ביותר בחיפה!

      כבר תקופה ארוכה שכל מי שמחפש קייטרינג מומלץ בחיפה, מקבל תשובה אחת בלבד – קייטרינג "מאכלי הבית" בניהולו של השף אייל אלחי. עם יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום ההסעדה, עבודה מול אינספור לקוחות פרטיים ומוסדיים מרוצים, איתנו אתם יכולים להיות בטוחים בבחירה שלכם. לפרטים נוספים צרו עימנו קשר ונשמח להתאים לכם תפריט טעים ומגוון לאירוע הבא שלכם. 

      קייטרינג בחיפה – ארבעה שלבים להצלחה

      תוכלו למצוא חברות קייטרינג רבות באזור הצפון, אך בין אלו הבינוניות שלרוב נסגרות בחלוף זמן קצר, לבין אלו המובילות את הענף לפסגות הגבוהות ביותר, יש כמה הבדלים בולטים:

      • איכות וטריות: לפני הכול, האוכל חייב להיות ברמה גבוהה וכזה שידברו עליו וירצו לטעום ממנו עוד עוד. בפועל הדבר אומר שחייבים להרגיש את הטריות שבו, את המאמץ וההשקעה העומדים מאחוריו, ואת השימוש בחומרים ומרכיבים באיכות גבוהה. במילים אחרות – אוכל טעים ומשביע, עם נגיעות שף בדיוק במינון הנכון.
      • מגוון רחב: שום חברת קייטרינג שמכבדת את עצמה לא יכולה להסתפק בשלושה סוגי בשר, כמה תוספות, מנה אחת צמחונית ושני קינוחי פרווה. היום, בעקבות הצלחת ז'אנר האוכל בטלוויזיה, עם ישראל הפך למבין הרבה יותר, וגם אנין טעם. לכל אחד טעם משלו, כל אחד לא אוהב דברים מסוימים, ואתם חייבים לתת ללקוח את האופציה לבחור בדיוק את מה שהוא אוהב. אז כמה שיותר מגוון – יותר טוב, וישיג לכם יותר לקוחות. 
      • צוות מקצועי: גם אם יהיה לכם את האוכל הכי טרי ומגוון, במידה ותעסיקו עובדים שלא יודעים לתפעל אירוע כמו שצריך, אתם חיים על זמן שאול. אירוע צריך לזרום בקצב הנכון, מבלי שאף אחד ימתין רעב למנה שלו, ומנגד, בלי לייצר תחושה ש"דוחפים" לו מנות מהר מדי. על האוכל לצאת חם באופן יעיל, כולל מילוי בקשות מיוחדות. חברות קייטרינג טובות רבות נפלו בגלל נושא הצוות!
      • כשרות: מיליוני ישראלים נוהגים לאכול כשר בלבד. אל "תבטלו" את הציבור הרחב הזה. דאגו לתעודת כשרות מסודרת! במיוחד אם אתם מתמקדים בשירותי קייטרינג בשרי משובח!

      קייטרינג בחיפה עם האוכל הכי טעים

      כבר כמה שנים טובות שכל מי שמחפש חברת קייטרינג בחיפה, יודע שיש רק מקום אחד שכדאי לפנות אליו – "מאכלי הבית" של השף אייל אלחי. החברה המצליחה הפכה לשם דבר בכל אזור הצפון, ואינספור לקוחות מרוצים כבר סעדו ונהנו משירותיה. להלן הקריטריונים שהופכים אותה לכל כך מצויינת.

      קייטרינג "מאכלי הבית" – אהבה מביס ראשון

      בשורה התחתונה, חברת קייטרינג בחיפה שבאמת כדאי להתקשר עימה, היא כזאת שכלל הצוות שלה – מראשון הבעלים ועד אחרון המלצרים – חי ונושם אוכל. קייטרינג "מאכלי הבית" הוא בדיוק כזה. מגוון. טרי. ושירותי. ואין שום סיכוי שיאכזב אתכם! 

      קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה –  הקריטריונים לבחירה נכונה

      בארגון אירוע קטן ואינטימי אין מקום לטעויות. האוכל שיוגש לאורחים הוא גולת הכותרת של המאורע, ועל כן חשוב לבחור בחברת קייטרינג איכותית ומקצועית במיוחד. חברה שכזאת אמורה לעמוד במספר קריטריונים ברורים:

      • ניסיון רב שנים – מי שבקיא בתחום, יעיד על כך שהתחלופה העסקית בעולם הקייטרינג מאוד גבוהה. עסק קמים ונופלים באותה מהירות, ורק האיכותיים באמת שורדים לאורך הזמן. המשימה שלכם היא לבצע סקר שוק מעמיק, לזהות את אותן החברות ולחפש חוות דעת של כמה שיותר לקוחות מרוצים. 
      • עבודה מול מגוון לקוחות – כיצד תדעו שמנות המזון באירוע שלכם תהיינה עשויות מחומרי הגלם הטריים ביותר? ובכן, הדרך להבטיח זאת היא באמצעות התקשרות עם חברת קייטרינג שמשרתת לא רק לקוחות פרטיים כי אם אלא גם עסקיים, ועל כן מספקת מנות מזון רבות ללא הפסקה. בעסק שכזה תחלופת חומרי הגלם גבוהה והסיכוי לשימוש במוצרים שאינם טריים אינו קיים.
      • תפריט עשיר ומשובח – לאירוע אינטימי ואקסלוסיבי מגיע גם תפריט בקונספט זהה. הכוונה היא למאכלים משובחים מעשה ידיו של שף איכותי. ואכן, חברת קייטרינג איכותית תנוהל בדרך כלל על ידי שף מקצועי ומנוסה, כזה שידאג לכם לתפריט שלא יבייש את שמו. מה בתפריט? מגוון רחב של סלטים ומנות פתיחה, תוספות מגוונות ומנות עיקריות על טהרת הבשרים והעופות. גם תחום הקינוחים לא יאכזב עם מגוון רחב של קינוחי פרווה שיתאימו לכל אורח ושומר כשרות.

      קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה

      אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה, בוודאי כבר גיליתם עד כמה מדובר בעניין מסובך. מגוון החברות רחב ועליכם לבחור נכונה על מנת לא להתאכזב. ובכן, אנו כאן על מנת להכיר לכם חברה מיוחדת במינה – ״מאכלי הבית״ שמה. החברה עומדת בכל קריטריוני האיכות הנדרשים בתחום הקייטרינג וההסעדה, ומייד תבינו מהם.

      קייטרינג "מאכלי הבית" – הבית של האירועים הקטנים

      שירותי קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה ובכל איזור הצפון, הם ההתמחות של חברת ״מאכלי הבית״ בניהולו של שף אייל אלחי. אנו עומדים בצורה מלאה בכל קריטריוני האיכות הנדרשים, ומסוגלים לספק לכם תפריט עשיר ומגוון כולל שירותי הגשה, לאירועים של עד 350 איש. צרו עימנו קשר עוד היום ונתכנן לכם אירוע שלא ישכח מבחינה קולינארית.

      קייטרינג באזור חיפה

      קייטרינג באירוע הוא דבר חשוב מאוד, תחום האוכל באופן כללי חשוב מאוד בכל הקשור לאירועים.

      בסוף, אנשים זוכרים את האוכל ואת החוויה הכללית שהאוכל העניק באותו אירוע.

      ואם האורחים נהנו מהאוכל הם יצאו ממנו עם טעם של עוד.

      לכן, חשוב שיהיה מדויק ושייקלע בול לטעם שלכם ושל האורחים שלכם.

      כיום יש אין ספור מקומות המציעים קייטרינג בכל אזור וקייטרינג בחיפה בפרט.

      חברת מאכלי הבית תספק עבורכם את הקייטרינג המושלם באזור חיפה.

      קייטרינג בחיפה כשר

      קייטרינג הוא דבר בסיסי באירועים. אין אירוע בלי אוכל ולכן, אין אירוע בלי קייטרינג.

      היום אנשים בוחרים בקפידה את הקייטרינג לאירוע שלהם, כל אחד והבחירות שלו.

      קייטרינג כשר הוא משהו שחשוב להמון אנשים כאן בארץ ולכן קייטרינג כשר הוא פופולרי מאוד ושמים עליו דגש.

      קייטרינג כשר בחיפה או בכל מקום, היום יש את האופציה לבחור.

      חברת מאכלי הבית מייצרת עבורכם קייטרינג כשר בחיפה ברמה הכי טובה שיכולה להיות.

      אנחנו נספק לכם קייטרינג בחיפה, הכי שווה והכי טוב כדי שכולם יהיו מרוצים

      חברת מאכלי הבית היא חברה ותיקה עם ניסיון של למעלה מעשרים שנה.

      האוכל נעשה בהתאמה אישית לפי בקשת הלקוח ואופי האירוע.

      כמו כן, אנחנו מכינים קייטרינג לכל אירוע, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר ומלווים את הלקוחות שלנו מהבחירה ועד הביצוע.

      הצוות שלנו הוא המקצועי ביותר ומכיל את מיטב השפים ברמה הכי גבוהה.

      אצלנו שמים דגש על ניקיון ועובדים בסביבה נקייה ומטופחת.

      המטבח שלנו הוא מטבח כשר.

      חברת מאכלי הבית פה כדי להפוך את האירוע שלכם לאירוע מיוחד בזכות הטעם הביתי של האוכל שלנו ומבטיחים לכם עונג צרוף ממנו.

      קייטרינג כשר בחיפה – תהליך שחשוב לבדוק

      כשרות מצריכה תהליך מיוחד שאותו יש לבצע, לאחר מכן קבלת אישור ותעודה על כך שהמקום אכן הוכשר כהלכה.

      קייטרינג כשר אומר מטבח חלבי ובשרי, כל אחד בנפרד, וכמובן, חומרי גלם כשרים עם חותמת.

      קייטרינג כשר הוא בעל חשיבות רבה מכיוון שכאשר אנשים שומרי כשרות, או שהאורחים שלהם שומרי כשרות, בעל האירוע חייב להזמין קייטרינג כשר וכל קייטרינג אחר נפסל, טוב ככל שיהיה.

      כמובן שכדאי לבדוק שאכן המקום מחזיק את תעודת הכשרות הנדרשת ועושה הכל לפי המוטל עליו, וכך לדעת בוודאות שהמקום כשר.

      החברות מודעות לכך וכיום כמעט כל חברה מצטיידת במטבח כשר ותעודת כשרות.

      קייטרינג כשר בחיפה יכול להוות פתרון מושלם למי שגר בצפון ורוצה קייטרינג כשר.

      קייטרינג בחיפה – מגוון, עשיר, מדויק ומלא בטעמים

      היום קייטרינג יכול להיות בסגנונות שונים ומגוונים, הכל על פי התקציב האישי שלכם.

      כדי לייצר קייטרינג טוב, הוא צריך להיות מתוכנן בצורה טובה ומדויקת, כזה המתאים לאירוע שלכם בדיוק.

      קייטרינג יכול להיות מאוד מאופיין, מההגשה והצלחות ועד האוכל.

      אם תרצו אוכל טוב לאירוע שלכם כדאי שתבדקו מה הכי מתאים לכם. כך, תבחרו את הקייטרינג המדויק.

      כמו כן, קייטרינג לא חייב להיות רק באירועים, כיום ניתן להזמין קייטרינג לכל מקום, בכל זמן, למפגש משפחתי, למסיבה על החוף ואפילו בחגים, עם יש הרבה אורחים, ולא תמיד יש חשק לבשל.

      עם המגוון הרחב שקיים היום בשוק כל אחד יכול למצוא את הקייטרינג הספציפי לסיטואציה.