נשמח לעמוד לשירותכם!

    אוכל מוכן בקריות

    אם באוכל מוכן בקריות עסקינן, מעדי השף מבית היוצר של אייל אלחי ממאכלי הבית הם מה שתרצו לאכול כשתדגדג לכם הבטן. התפריט כל כך מגוון שאין סיכוי שיהיה אדם שלא ימצא מנה לטעמו. עם ניסיון של שנים והפקת לקחים מאלפי לקוחות שבעים התפריט נבנה כך שתצאו שבעים, מרוצים ועם רצון עז לחזור ולטעום עוד מהמנות המשובחות. והפעם המומחים שלנו רוצים לספר לכם על כמה מהיתרונות בבחירת אוכל ביתי על פני ג'אנק פוד.

    היתרונות באוכל מוכן בקריות של מאכלי הבית

    • נתחיל כמובן עם הקלישאה הידועה שאוכל עושים באהבה או לא עושים בכלל. עשרות המלצות ולקוחות חוזרים מוכיחים לנו בכל פעם מחדש שהמרכיב הסודי של המנות שלנו הוא אהבה. כי גם אם עובדים לפי ספר המתכונים עם כמויות מדודות ומדויקות את האהבה אפשר לטעום.
    • טריות היא שם המשחק. האוכל שלנו מבושל מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר ומוגש באותו היום, אין סיכוי שתאכלו משהו שבושל יום לפני.
    • בחירה מגוונת מתפריט עשיר חשובה לא רק לאנינות הטעם, אלא גם לאנשים שרוצים לשמור על אורח חיים בריא. את המנות שלנו אפשר להרכיב בדיוק איך שאוהבים בהתאם לתכנית התזונתית.
    • מקומות שמגישים אוכל מוכן בקריות נסגרים ונפתחים כפטריות לאחר הגשם. בניגוד למאכלי הבית, עם ניסיון של שנים אנו עדיין כאן ויודעים לקלוע בדיוק לטעמם של לקוחותינו.
    • חגגתם יום נישואין אתמול? הייתם בעבודה עד השעות המאוחרות, או שסתם לא היה לכם כוח לבשל אתמול או היום בבוקר? יתרון בולט של תפריט האוכל הביתי הוא שתוכלו ליהנות גם בעבודה מארוחה עם ניחוחות ביתיים שלרגע תיתן לכם תחושה מנחמת של בית במהלך יום העבודה.

    אז למה אתם מחכים? הארוחה שלכם כבר מוכנה

    באוכל ביתי של השף אייל אלחי, המנות כבר מחכות לכם, חמות, טריות ומוכנות לטריפה. בין אם זה במשלוח עד פתח המשרד בעבודה. באתנחתא של הפסקת הצהריים או סתם בעוד יום שבא לכם להתפנק ולפנק את המשפחה מבלי להתאמץ יותר מידי, הרימו טלפון או קפצו לביקור. אנחנו כבר נדאג לשובע שלכם.

     

     

     

     

    אנחנו נעניק לכם אוכל ביתי לכל אירוע עם לב ונשמה

    מאכלי הבית הוא מקום שעושים בו אוכל באהבה. אנחנו קיימים כבר למעלה מעשרים שנה ומכינים אוכל לכל מקום ולכל אירוע.

    בין אם זה על חוף הים או באולם, בגינה שלכם או בבית, אנחנו נתאים את עצמו לפי בקשתכם האישית.

    אצלנו שמים דגש על שירות וניקיון והאוכל שלנו נעשה עם שנים של רגש וניסיון.

    אנחנו כאן כדי להחזיר אתכם לטעמים של בית, כדי ליצור אווירה ביתית באירוע שלכם. אנחנו רוצים שהאורחים שלכם יזכרו את האוכל שלנו.

    אנחנו נותנים כבוד לאוכל ולכן מקפידים על כל צעד וכל שלב.

    יש לנו תפריט מגוון אותו תוכלו לבחור יחד איתנו בהתאמה אישית למה שאתם מחפשים.

    המטבח שלנו כשר.

     

    להזמנות ולכל שאלה או בקשה –

     

    052-3729828

    katina.elhy@gmail.com

    שדרות ההסתדרות 251, חיפה

    מוזמנים להתרשם

    נשמח לעמוד לשירותכם!


      מידע נוסף בנושא

      אוכל מוכן בחיפה והקריות: מתי הוא הפתרון המושלם?

      הנה כמה מקרים שבהם הזמנת אוכל ביתי יהיה הפתרון האידיאלי עבורכם:

      • שבתות וחגים: הגיע תורכם לארח בערב החג הקרוב ומה לעשות, לא לכולם יש את הזמן או הרצון לבשל למספר בלתי מבוטל של אנשים. מה גם שיש אנשים שלא שולטים ברזי המטבח ולא בורכו במגע קסם. בימינו אפשר להזמין אוכל מוכן בחיפה והקריות לכל אירוע וליהנות מארוחה מצוינת ללא מאמצים מיותרים.
      • שוב פעם פיתה עם שוקולד? בשנים האחרונות, המודעות לבריאות בנסיקה מתמדת. נכון, פיתה עם שוקולד או סנדוויץ' עם נקניק הם נחמדים מפעם לפעם, אך ארוחה מזינה, טעימה ובריאה עם אוכל ביתי מוכן תיתן מענה מצוין לילד עם ערכים תזונתיים החשובים בהתפתחותו.
      • להרגיש בבית בעבודה: שוב פלאפל? עוד הפעם באגט עם שניצל? כמו במקרה הפיתה עם השוקולד, פלאפל או שניצל מדי פעם הם אחלה, אך גם במקרה זה, בהזמנת אוכל מוכן תוכלו להרכיב לעצמכם לכם מנה מזינה וטעימה. הרי כל יום ג'אנק פוד ואתם לא תיכנסו לחליפה היוקרתית שקניתם לחתונה של הבת.

      אוכל מוכן בחיפה והקריות

      כשמדברים על אוכל מוכן בחיפה והקריות השם הראשון שקופץ בלשון הוא 'מאכלי הבית' המסעדה וחברת הקייטרינג של השף אייל אלחי. התפריט שנבנה עם ניסיון של שנים והמון אהבה מגוון ועשיר עם מנות ביתיות מנחמות שיגרמו לכם להרגיש בבית בכל מקום, אפילו בעבודה. למומחים שלנו יש דבר או שניים לומר על היתרונות שבהזמנת אוכל ביתי והם ישמחו לשתף אתכם.

      מסעדת אוכל מוכן בקריות וחיפה

      אז קיבלתם תיאבון ועכשיו אתם רוצים להזמין מנה טובה של אוכל ביתי מעולה, איך תדעו מהיכן להזמין? אם כבר טעמתם מהאוכל של 'מטעמי הבית' אז בשבילכם השאלה הזאת מיותרת. אבל אם עדיין לא טעמתם את המטעמים שלנו, אנו ממליצים להיכנס ולקרוא את עשרות חוות הדעת של לקוחותינו השבעים, להתייעץ ברשת ולבדוק שלחברה שממנה אתם מזמינים יש ותק ושמה הולך לפניה. אז למה אתם מחכים? כל דקה שעוברת בלי שהרמתם טלפון היא עוד דקה ארוכה של המתנה לשליח.

      אוכל ביתי בקריות – למה זה טוב לי?

      לאוכל ביתי ישנם כמה וכמה יתרונות על פני אוכל תעשייתי המכונה 'ג'אנק פוד'. מנינו לכם כמה מהם:

      • בתפריט המציע אוכל ביתי, תוכלו למצוא מגוון מנות רחב ולבנות לכם תפריט מאוזן ועל פי צורכיכם. בין אם זה סלט רענן לשומרים על הגזרה או קוסקוס מנחם שמזכיר את הבית באמצע יום העבודה.
      • טריות טריות טריות, היא שם המשחק. במסעדות המגישות אוכל ביתי המנות נעשות באותו היום (לפחות אצלנו ? ) ואינן מכילות חומרים משמרים.
      • לא תמיד יש כוח או זמן לבשל. הנוחות בה אפשר ליהנות ממנות מוכרות ואהובות ללא המאמץ של בישולן הוא יתרון נפלא לאלו הרוצים לקחת פסק זמן קטן מהמחבתות והסירים.
      • ישנן מספר לא מבוטל של מסעדות המציעות אוכל ביתי בקריות, אז למה דווקא מאכלי הבית? טוב ששאלתם! זה כמובן קלישאתי אבל זה כל כך נכון – אוכל עושים באהבה או לא עושים בכלל! זה המוטו שלנו והמרכיב הלא כל כך סודי שלנו. כשעוד לקוח מחייך ואומר לנו שהוא נהנה מהארוחה זה מזכיר לנו בכל פעם מחדש למה אנחנו במקצוע הזה.

      אוכל ביתי בקריות

      אוכל ביתי בקריות הוא פתרון מושלם לאותם האנשים שאוהבים ליהנות ממגוון עצום של מנות לבחירה. בין אם זה בעבודה, בבית או באירוע. במסעדת 'מאכלי הבית' של השף אייל אלחי נדאג שבטן אחת לא תישאר רעבה. עם ניסיון של שנים ואלפי, אם לא עשרות אלפי לקוחות מדושנים מעונג אי אפשר לטעות. הבחירה היא טבעית, זה כבר ידוע לתושבי חיפה והקריות. המומחים שלנו רוצים להסביר לכם על חלק מיתרונותיו של תפריט ביתי על פני עוד מנה של באגט עם שניצל או מנת פלאפל.

      יש בית לאוכל ביתי בקריות!

      אז אם נמאס לכם מהמנות המתועשות, אם הבריאות חשובה לכם ואם אתם רוצים להרגיש מיוחדים ולא חלק מ-"פס יצור" כנסו לדף הפייסבוק שלנו, קראו קצת חוות דעת והמלצות. בחרו את המנה שבעוד זמן קצר תתענגו עליה בבית או במשרד. ואם תרשו לנו, נסיים עם עצת זהב אחרונה. לפני ההזמנה הבאה שלכם מ-'מאכלי הבית' שטפו טוב טוב את הידיים, כי אין לנו ספק שלאחריה אתם תלקקו את האצבעות. בתיאבון! ?

      אוכל ביתי בקריות

      איזה כיף זה לקבל אוכל מוכן, כזה שמישהו דואג להכין במיוחד בשבילך בהתאמה אישית.

      אוכל מוכן חוסך לנו עבודה וזמן.

      אבל למושג אוכל מוכן יכולות להיות שתי פרשנויות-

      האחת, שניצל תירס במקפיא, מוכן לאכילה וכל מה שצריך לעשות כדי לאכול אותו הוא חימום במכשיר חשמל כמו תנור או מיקרו.

      והשניה, אוכל מוכן שאמא או דודה הכינו במיוחד בשבילנו, עבדו והשקיעו את כל ליבם כדי שאנחנו נחזור מהעבודה או מיום עמוס, נתנחם בסיר עמוס בטוב טעם עבודת יד.

      כמובן שהאופציה השניה עדיפה כמעט על כולם, כי מה יותר טוב מאוכל שמחכה לנו מוכן אחריי יום גדוש בפעילות.

      כיום יש חברות רבות שמכינות אוכל מוכן לאירועים ולכל סוג של מפגש.

      אוכל מוכן בקריות הוא דבר פופולרי מאוד והמון אנשים מזמינים לאירועים מיוחדים אוכל מסוג זה.

      חברת מאכלי הבית היא חברה שמכינה את האוכל המוכן המענג והטעים ביותר שיש, ותעשה זאת באהבה גדולה.

      אוכל מוכן בקריות – לכל סוג של אירוע מהקטן לגדול

      להכין אוכל מוכן טעים ומוצלח לוקח לא מעט זמן, לכן, אם יש לכם אירוע משפחתי או עסקי בקריות ותרצו להשקיע את זמנכם בדברים אחרים ופחות בהכנות האוכל או אם אתם לא מומחים בתחום הבישול כדאי שתעזרו בחברה מקצועית שמכינה אוכל טעים ברמה מקצועית, כך תבטיחו שהחגיגה תהיה שלמה ואתם תהיו בראש שקט.

      אנחנו נכין למענכם את האוכל המענג והטעים ביותר, מתאים לכל סוג של אירוע אותו תרצו לקיים

      חברת מאכלי הבית היא חברה עם ותק של למעלה מעשרים שנה.

      יש לנו את כל הניסיון הנדרש בהכנת אוכל לאירועים מכל הסוגים.

      אנחנו מכינים אוכל ביתי באהבה רבה, משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

      אנחנו נעניק לכם שירות אישי, נלווה אתכם בבחירת התפריט לאירוע שלכם בהתאמה אישית.

      לחברת מאכלי הבית צוות שפים מקצועי ביותר ברמה גבוהה.

      אנחנו לא מתפשרים על שירות ואיכות, ועובדים במטבח כשר ונקי עם יחס חם.

      אוכל ביתי בקריות – אוכל שנותן אהבה והוא הרבה יותר מסתם אוכל

      כמה פעמים אנחנו שומעים אנשים שאומרים הלוואי והייתי מבשל כמו סבתא שלי, אם רק הייתי מצליח להגיע לטעם הזה.

      אוכל ביתי הוא זיכרון, חוויה אישית שיש לכל אחד מאיתנו, הוא חייב להיות אוכל עם נשמה, כזה שיגע באנשים וייתן להם את תחושת הנחמה שהם מחפשים ולפעמים כל כך צמאים לה.

      אין כמו התחושה המנחמת והכל כך כיפית של להגיע הביתה ולקבל צלחת חמה.

      להכין אוכל ביתי לאירועים זה בכלל אתגר, וכדי למצוא מקום להזמין ממנו אוכל שכזה צריך לבדוק היטב הרבה קריטריונים.

      יש המון מקומות שמכינים בהם אוכל ביתי בקריות . אבל יש אחד מיוחד יותר, טעים יותר וטוב יותר.

      הזמנות אוכל ביתי בקריות

      יש לכם אירוע משפחתי ומתלבטים איזה אוכל להזמין ?

      האם אתם רוצים לתת לאורחים שלכם טעם של בית ולהעניק להם חום ותחושה חמה כזאת שאפשר להשיג רק עם אוכל אמיתי ואיכותי?

      אם כן מצאנו את המקום המדויק בשבילכם,

      חברת מאכלי הבית מכינים אוכל ביתי ברמה גבוהה ויעניקו לכם את כל מה שאתם מחפשים ואף יותר מכך.